Сергій Фінько 11 грудня 2012
«Всесвіт-гравітація-мозок»
Потяг людства до пізнання безмежний. Як спраглий шукає джерело вологи, так людина протягом життя тисячоліттями не знаходить відповіді на питання:
- як виник всесвіт?
-що таке гравітація?
що таке мозкова діяльність? Андрій Гуренко. Малярство, графіка 20 листопада 2012
Андрій Гуренко – різний і водночас завжди впізнаваний за моделлю свого художнього мислення. Кентаври й постаті в масках із серії «Золотий вік», «портрети» сутностей, що уособлюють метали й корисні копалини із серії «По той бік сну», – ці роботи, класичні за композицією, класичні, на перший погляд, і за образно-сюжетним вирішенням. Але за зовнішньою впізнаваністю прихована авторська міфологія, не прив'язана до вже відомих культурних координат. «АВС-арт» на форумі «ART KYIV contemporary» 1 - 18 листопада
Ми спільно з галереєю «Taiss» (Париж – Київ) представляємо на форумі українських художників Петра Бевзу, Олексія Литвиненка, Олега Ясенєва (живопис) та Анатолія Твердого (скульптура) з проектом «Простори тяжіння. Виміри».
Квіти серця 23 жовтня 2012
Творчість молодої харківської художниці Катерини Ткаченко ґрунтується на українській мистецькій традиції. В її роботах – дивовижно тонке відчуття національної культури: в сільському краєвиді – «наївне» мистецтво, в портретах – народна ікона й парсуна, в сакральних сюжетах – неовізантійська іконічна манера українських художників-модерністів. Декоративність і символізм бароко поєднуються з лаконічною глибиною школи бойчукістів. Краєвиди високих вібрацій 02 жовтня 2012
Харківська художня школа має гарні й дуже поважні мистецькі традиції. Один із яскравих її представників – живописець і графік Юрій Вінтаєв. Він – не лише темпераментний і надзвичайно працьовитий художник, а й викладач, що виплекав багатьох молодих мистців.
Дотримуючись класичної лінії живопису, Юрій Вінтаєв водночас є виразником нашої сучасності, що природно відчувається в його експресивній живописній манері. Вітражність кольороформи 11 вересня 2012 Декоративні абстракції Богдана Задорожного постали на сучасному потрактуванні української етнографічної спадщини. Фантастичні істоти й традиційні «вазони», геометрія народної вишивки й пластика кераміки у творчості мистця трансформувалися в прості й одновимірні, на перший погляд, композиції.Панна 21 серпня 2012
Сьогодні, в час тотального вуаєризму й ексгібіціонізму, божественному еросу навряд чи знайдеться місце. Культура тих, хто оголюється, й тих, хто на них дивиться, виключає таке поняття, як інтимність. Тому оголеність, котра існує як річ у собі й не закликає (а іноді навіть змушує) дивитися, підглядати чи наглядати, породжує, швидше, здивування, аніж захоплення. |
| | |
Романщак Віктор Андрійович
 Народився 1946 року в м. Констанца (Румунія). Закінчив Республіканську художню школу ім. Т. Шевченка (1957-1964), Київський державний художній інститут (1964-1970). Викладачі – Т. Яблонська (майстерня монументального живопису). Член НСХУ (1977). Працює в галузях монументального та станкового живопису, вжиткового мистецтва (гобелен).
|
|