AVSart Gallery
AVSart Gallery

Про галерею

Колекція

Виставки

Арт-вісті

Контакти
Головна  Контакти  Мапа сайту 

Афіша

Головна / Арт-вісті / Афіша

«АВС-арт» на форумі «ART KYIV contemporary»

1 - 18 листопада
Ми спільно з галереєю «Taiss» (Париж – Київ) представляємо на форумі українських художників Петра Бевзу, Олексія Литвиненка, Олега Ясенєва (живопис) та Анатолія Твердого (скульптура) з проектом «Простори тяжіння. Виміри». 

 
 
 

Квіти серця23 жовтня 2012

Творчість молодої харківської художниці Катерини Ткаченко ґрунтується на українській мистецькій традиції. В її роботах – дивовижно тонке відчуття національної культури: в сільському краєвиді – «наївне» мистецтво, в портретах – народна ікона й парсуна, в сакральних сюжетах – неовізантійська іконічна манера українських художників-модерністів. Декоративність і символізм бароко поєднуються з лаконічною глибиною школи бойчукістів.

Краєвиди високих вібрацій02 жовтня 2012

Харківська художня школа має гарні й дуже поважні мистецькі традиції. Один із яскравих її представників – живописець і графік Юрій Вінтаєв. Він – не лише темпераментний і надзвичайно працьовитий художник, а й викладач, що виплекав багатьох молодих мистців.
Дотримуючись класичної лінії живопису, Юрій Вінтаєв водночас є виразником нашої сучасності, що природно відчувається в його експресивній живописній манері.

Вітражність кольороформи11 вересня 2012
Декоративні абстракції Богдана Задорожного постали на сучасному потрактуванні української етнографічної спадщини. Фантастичні істоти й традиційні «вазони», геометрія народної вишивки й пластика кераміки у творчості мистця трансформувалися в прості й одновимірні, на перший погляд, композиції.

Панна21 серпня 2012

Сьогодні, в час тотального вуаєризму й ексгібіціонізму, божественному еросу навряд чи знайдеться місце. Культура тих, хто оголюється, й тих, хто на них дивиться, виключає таке поняття, як інтимність. Тому оголеність, котра існує як річ у собі й не закликає (а іноді навіть змушує) дивитися, підглядати чи наглядати, породжує, швидше, здивування, аніж захоплення.

Жанрові інтерпретації12 червня 2012

Пейзаж, натюрморт, портрет – без цієї класичної жанрової тріади важко уявити історію світового мистецтва. Уловити сутність людського характеру, зафіксувати тривання «тихого життя» або «непорушної природи», передати глибину чи мінливість краєвиду – це надихало художників на пошуки нових виражальних засобів у царині алегорично-символічної, натуралістичної чи реалістичної живописної мови. Зрештою, натюрморт і пейзаж окреслюють коло буття людини: внутрішнє, камерне – в оточенні речей, і зовнішнє, епічне – в тяглості довкілля, яке не закінчується видимим горизонтом, а веде за уявну лінію виднокола.

Ігор Панейко "Варіації на тему..."

 15 травня 2012
Ігор Панейко закінчив студії на відділі художнього ткацтва Львівського інституту декоративно-вжиткового мистецтва. Він відстояв свою дипломну роботу з українською версією муз, і з тих пір музи його не зраджують. Після поїздок у Прибалтику й короткого, але суворого перебування-випробування в Середній Азії Ігор опинився в Ужгороді – художником театру. Театр розкрив перед ним таємниці гри, весь світ постав як величезний театр, у якому ожили казки, сни, мрії.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »

Митці

Майданець Леся Майданець Леся
Майданець Олена Леонідівна (Леся Майданець, Леся Майданець-Саєнко) народилася 1969 року в Києві. Художник декоративного мистецтва, магістр живопису, кандидат мистецтвознавства, доцент. Член НСХУ (1992), Європейської текстильної асоціації (1995).