AVSart Gallery
AVSart Gallery

Про галерею

Колекція

Виставки

Арт-вісті

Контакти
Головна  Контакти  Мапа сайту 

Виставки

Головна / Виставки / Виставки / Групова виставка «ЖОВТИЙ / БЛАКИТНИЙ»

Групова виставка «ЖОВТИЙ / БЛАКИТНИЙ»

20 серпня - 20 вересня 2019
 
…Напевно, немає такої людської царини, що не пов’язувалася б із кольором. І це поняття – не виділена категорія, а атрибут людського життя.
Колір став атрибутом для філософів, які думають образами, для людей мистецтва – художників і письменників, які творять штучну природу форми і простору, а також для дизайнерів, які працюють із реальними матеріалами, предметами, речами й формами, що перетворюють матеріальний простір.
Галерея «АВС-арт» розпочинає новий сезон груповою тематичною виставкою «Жовтий / Блакитний», приуроченою до Дня Державного прапора України. Різні за часом написання, стилістикою й мистецькими напрямами твори об’єднує ідея кольору (жовтого / блакитного) як феномену, що може набувати онтологічної функції, виступати в ролі тла чи освітлення, здатного створювати характер-настрій сприйняття і, зрештою, виражати ірреальний ансамбль у живописі.
Саме в живописі, де колір використовується на всі сто відсотків, конечний у природі, він стає нескінченним у вигляді фарби. З нескінченного кольору на полотні художник створює ілюзію, висловлюючи своє світобачення, світосприйняття, світорозуміння, свої духовні боріння.
Так, через синій у картині Петра Бевзи «Острів ІІІ» стає видимою, як зауважує сам автор, «енергія, що не може бути створена чи зруйнована, та, що була і завжди буде, що стає формою, тече через форму, втрачаючи її». Серйозна холодність блакитного зближується з Божественною Істиною, що вічна й непорушна у «Дівчині з птахом» Олега Мінька. Сакральності набирає синій і блакитний у Сергія Савченка в його «Темі простору». Через основний синій твориться образ святості й чистоти в роботі «Діалог у просторі» Левка Воєдила.
Жовте тло в «Білоозері» Любомира Медвідя тримає цілісний у своєму розмаїтті, статичний у змінах і рухах увесь Макрокосм. Натомість фактурне сонячне тло у «Квітах мистецтва» Михайла Демцю – всю позитивну людську настанову. Переживання трансцендентного в картині Феодосія Гуменюка «Полтавські криниці» проступають через жовтий – символ тепла, радощів і шляхетності. Це колір квітки соняха, солом’яної стріхи, дерев’яної криничної цямрини, через які він уособлює сонячне світло. Цей колір тримає вертикальний вектор як знак Божої турботи про людей і водночас переходить у горизонталь – землю, низ як основу стиглості. 
«Натюрморт із черешнями» Віталія Кононенка із золотавими ягодами, розкішною блакитною драперією, стиглим зелом – архетипна метафора добробутнього майбутнього.
 
Алла Маричевська, арт-директор галереї

Афіша

Галереї «АВС-арт» – 10 років: знаки й сенси07 листопада 2019

Виставка до 10-річчя галереї зібрала тих авторів, із якими тривало й плідно співпрацює «АВС-арт» і котрі – серед інших – творять глибоко вартісні знаки й сенси українського мистецтва. Це Петро Антип, Борис Буряк, Любомир Медвідь, Ольга Петрова, Петро Бевза, Іван Марчук, Анатолій Фурлет, Олександр Сердюк, Олег Ясенєв, Ольга Кравченко, Сергій Савченко, Валерій Шкарупа, Микола Журавель, Ніна Денисова, Олексій Малих, Андрій Гуренко, Феодосій Гуменюк, Наталія Ярова, Петро Сипняк і багато інших художників.

Митці

Яців Роман Яців Роман
Народився 26 серпня 1956 р. у м. Ходорів на Львівщині. Художник, історик і теоретик мистецтва, організатор науково-творчих проектів, педагог. Закінчив відділ проектування інтер’єру і меблів Львівського державного інституту прикладного та декоративного мистецтва (тепер – ЛНАМ; 1978).