AVSart Gallery
AVSart Gallery

Про галерею

Колекція

Виставки

Арт-вісті

Контакти
Головна  Контакти  Мапа сайту 

Виставки

Головна / Виставки / Виставки

Ігор Панейко. Малярство

15 травня - 8 червня 2012

Ігор Панейко – мистець незалежний. Незалежний у думках і судженнях, у симпатіях-антипатіях, із пензлем у руці і в незалежній позиції на вулицях міста, де в будь-якому гурті він завжди – центр композиції. Він сам собі творець, сам себе створив і здійснив власну казкову чи королівську мрію – став володарем своєї країни і назвав її Островом.
Самостійний острів – Ігор Панейко, неповторний розташуванням на меридіанах мистецького світу, привабливий кліматом свободи, розмахом творчих амбіцій, рельєфом колористичних здійснень і фактурних утворень, плодами знахідок і своєю насиченою дивовижними подіями історією.
 

Володимир Луцик. Малярство

18 квітня - 12 травня 2012

Виставкою, що відбувається в галереї «АВС-арт», Володимир Луцик повертається до своїх джерел – в Україну. Мистець здобув професійну освіту хоч і у львівському, та все ж таки радянському навчальному закладі. Вона базувалася на використанні стереотипної моделі історії мистецтва, де домінувала штучно вибудована висхідна лінія: «античність – ренесанс – класицизм – академізм – критичний реалізм – соцреалізм». Спосіб творення живопису на підставі «розфарбовування» достовірного рисунка поєднувався тут із неодмінним творенням ідеологічно-тематичних ілюзій. Однак потрапивши до Риму, в колиску європейського класичного мистецтва, молодий художник захопився образотворчими цінностями, цілком далекими від насаджуваного колись ілюзорно-реалістичного бачення світу.

Володимир Патик. Малярство

22 березня - 14 квітня 2012
«Вітаїстичні імпресії» – виставка робіт львівського мистця Володимира Патика, більшість з яких експонується вперше. Творчий доробок художника настільки багатий, що варто організувати ще чимало авторських виставок, аби ознайомити глядачів хоча б із ключовими полотнами автора.
Куратором виставки виступив син художника, який не лише впорядковує батькову спадщину, але й продовжує його справу.

 

Борис Буряк. Малярство

28 лютого - 17 березня

Образність картин Бориса Буряка виростає з колірно-фактурної сугестії, яка перехоплює чуттєвість автора й організовується у відповідну пластичну структуру. В цьому відношенні його твори мають конструктивну основу, що гарантує своєчасність самоконтролю мистця в найскладніших зударах метафізичних фронтів. Тому навіть найпринадніші спокуси «розчинення» в колірно-тональній масі не позбавляють його малярство образно вмотивованої композиції, належно упорядкованого середовища феєрії чи то драми, які кожен раз доводиться переживати автору.

Левко Воєдило. Малярство, графіка

8 - 25 лютого 2012
Суто воєдилівська автентична риса творчості – передати життя в тому вимірі, коли за умовним зображенням постає його буттєво-сутнісна реальність. Із предметної атрибутики виринає безліч асоціацій, а то й спогадів, – усе спонукає до самоусвідомлення.
 

Світлана Іваннікова. Малярство

17 січня - 04 лютого 2012
«Чиста нота природи» бринить у творах Світлани Іваннікової невимушено й розкуто, створюючи відчуття непроминущої свіжості будь-якого обраного «сюжету» – найчастіше тихих, негомінких луганських гаїв і околиць, куточків Криму або ошатної величі Слов’яногорська.
На тлі сучасного мистецького метафоризму твори мисткині вражають природною простотою, уникненням будь-якої надмірної видовищності, а разом – і позаконцептуальністю, небажанням найменшої раціоналізації.

«Знак їхнього часопростору»23 грудня 2011

 Ця виставка об’єднала художників, котрі працюють в одному мистецькому часопросторі. І навіть більше – вони знакові для часопростору нашої галереї.  Петро Бевза, Микола Журавель, Олексій Литвиненко, Олег Філь, Андрій Цой, Валерій Шкарупа, Олег Ясенєв: у кожного з них власна живописна мова, але спільне одне – художнє мислення в системі естетичних координат, для яких деструкція чужорідна.


Виставки Фоторепортаж

Афіша

«ПРОСТІР ПЕРЕБУВАННЯ»22 квітня 2024

Персональна виставка одеського художника Дмитра Величка вперше презентується в Києві, що дає можливість поціновувачам мистецтва увійти в його авторський «Простір перебування», відзначений особливим світовідчуттям. Своїм нефігуративним композиціям Дмитро Величко свідомо не дає назви, запрошуючи глядача до співтворчості. Це спонукає замислитися про тотожності/подібності/відмінності в синонімічному ряді: простір буття, розташування, знаходження, присутності, перечікування…

Митці

Майданець Леся Майданець Леся
Майданець Олена Леонідівна (Леся Майданець, Леся Майданець-Саєнко) народилася 1969 року в Києві. Художник декоративного мистецтва, магістр живопису, кандидат мистецтвознавства, доцент. Член НСХУ (1992), Європейської текстильної асоціації (1995).