AVSart Gallery
AVSart Gallery

Про галерею

Колекція

Виставки

Арт-вісті

Контакти
Головна  Контакти  Мапа сайту 

Фоторепортаж

Головна / Виставки / Фоторепортаж / Починаємо з експресивних парадоксів

Починаємо з експресивних парадоксів

27 листопада 2009

Сергій Савченко

«
»

Наприкінці листопада, в переддвір’ї зими, наша галерея зробила перший крок українськими мистецькими теренами – відкрилася персональна виставка Сергія Савченка, одеського нонконформіста з творчого об’єднання «Мамай», що ніби наповнила приміщення галереї південним світлом.
Абстракції Сергія Савченка справді парадоксальні: дивовижним чином йому вдається компонувати колір і форму, об’єднані світлоносністю, з яких народжуються символічні структури, які з одного боку, апелюють до сприйняття на рівні логіки, раціо, а з іншого – на рівні серця, емоціо.
Як зазначив Сергій Савченко: «Світло, як у намисто, зв’язує кожний план, який воно пронизує. Колір у формотворчості є необхідною домінантною частиною як енергоносій світла. Акт творчості має ритуальний характер, об’єднуючий все в єдину цілісність».
Ця виставка дала можливість увійти глядачам у той емоційний простір, де вирують чисті тонкі енергії й де мистецтво проявляється як відбиток чи проявлений слід високої ідеї.

Афіша

«ПРОСТІР ПЕРЕБУВАННЯ»22 квітня 2024

Персональна виставка одеського художника Дмитра Величка вперше презентується в Києві, що дає можливість поціновувачам мистецтва увійти в його авторський «Простір перебування», відзначений особливим світовідчуттям. Своїм нефігуративним композиціям Дмитро Величко свідомо не дає назви, запрошуючи глядача до співтворчості. Це спонукає замислитися про тотожності/подібності/відмінності в синонімічному ряді: простір буття, розташування, знаходження, присутності, перечікування…

Митці

Грох Микола Грох Микола
Народився 16 травня 1936 року в Ленінграді. Дитинство провів у селі під Києвом. 1957-го закінчив Київське училище прикладного мистецтва, відділення художнього текстилю. 1960-1967 рр. – навчався в Київському державному художньому інституті. Працював у Художньому фонді України (1960-1964), у видавництві «Мистецтво» (1964-1967).