AVSart Gallery
AVSart Gallery

Про галерею

Колекція

Виставки

Арт-вісті

Контакти
Головна  Контакти  Мапа сайту 

Виставки

Головна / Виставки / Виставки / Анатолій Фурлет. Малярство

Анатолій Фурлет. Малярство

10 грудня 2019 - 10 січня 2020

Що найбільше вражає в полотнах Анатолія Фурлета – так це невичерпне розмаїття авторських рішень, яке поєднується з граничною атрактивністю чи не кожного з окремо взятих творів. Створюється воно ніби на межі можливого, сягаючи зенітної фази, верховіття візуального перфекту. Тож і здається, що повторити таке не під силу руці художника. Вдале вирішення теми передбачає ситуацію унікальності, а не конвеєрне продовження теми. 

У робітні нашого мистця не десятки – сотні творів. І вони не розчаровують та не втомлюють глядацьке око, адже повтор змінено реінкарнацією, а повторити «один в один» Анатолій Фурлет відмовляється принципово. Неможливо. Нецікаво.
Автор невтомно створює зорові симфонії, де дотик пензля уподібнюється звуку, колірна пляма – акорду, лінія – низці нот, покликаних до життя майстерністю виконавця. Неможливість пояснення образу – також із царини музики, де витлумачити можна хіба формальний прийом, а не те, що він позначає. Роботи Фурлета «звучать» самі по собі, не потребуючи стороннього коментування. І ще один парадокс: абетка образів не безмежна, лейтмотиви облічувані, повтори не приховуються, але в якості таких не сприймаються. Для мистця кожен образ – не привід для демонстрації персональної маестрії, а вислід внутрішніх роздумів, спогадів, рефлексій.
Найщедріше джерело інспірацій Анатолія Фурлета – прадавня Кам’яна Могила. Найвживаніше слово у творчому обігу – ритуал. Наймиліший серцю алфавіт – низка нерозтлумачених петрогліфів. Найближчі серцю обличчя – трьох стареньких його бабусь, яких портретує: Домна, Катерина, Соломія…
Жодна реальність не здатна до таких палких оксюморонів, які створює своїм пензлем Анатолій Фурлет. Фігуратив тут безболісно вживається з буйною абстракцією, умовно-об’ємне – з безумовно-площинним, й останнього – відчутно більше. Власне, це «паралельна реальність», де між складовими панують досить дивні, чужі житейській логіці, зв’язки, близькі, скоріше, казково-міфологічним, тож і скидається кожна з його картин на уламок котроїсь із втрачених легенд.
 
Олег Сидор-Гібелинда,
кандидат мистецтвознавства
 

Афіша

«ПРОСТІР ПЕРЕБУВАННЯ»22 квітня 2024

Персональна виставка одеського художника Дмитра Величка вперше презентується в Києві, що дає можливість поціновувачам мистецтва увійти в його авторський «Простір перебування», відзначений особливим світовідчуттям. Своїм нефігуративним композиціям Дмитро Величко свідомо не дає назви, запрошуючи глядача до співтворчості. Це спонукає замислитися про тотожності/подібності/відмінності в синонімічному ряді: простір буття, розташування, знаходження, присутності, перечікування…

Митці

Майданець Леся Майданець Леся
Майданець Олена Леонідівна (Леся Майданець, Леся Майданець-Саєнко) народилася 1969 року в Києві. Художник декоративного мистецтва, магістр живопису, кандидат мистецтвознавства, доцент. Член НСХУ (1992), Європейської текстильної асоціації (1995).