«Знак їхнього часопростору»
23 грудня 2011
Ця виставка об’єднала художників, котрі працюють в одному мистецькому часопросторі. І навіть більше – вони знакові для часопростору нашої галереї. У кожного з них власна живописна мова, але спільне одне – художнє мислення в системі естетичних координат, для яких деструкція чужорідна. Натомість пріоритет – за красою, гармонією, злагодженістю та цілісністю проявів буття.
Петро Бевза зосереджений на пошуках і живописних проявленнях знаків довкілля: Теодозії, Іриси, Острови, Пепелаци... Мистець уважно придивляється до кожної дрібнички – чи вона ключ для відкриття тайного знання, до благодаті і світла.
Любов як універсальна категорія проступає крізь фактурну поверхню малярства Миколи Журавля. Це любов батьківська, материнська, синівська, любов до всього сущого. І це найвищий ступінь почуття, що називається грецьким словом «агапе».
У роботах Олексія Литвиненка плине ідеальне життя флори та фауни. Маючи за зразок деперсоналізованого вчителя природу, за законом подібності, художник тяжіє до відтворення гармонії існування, яку відчуває дуже гостро.
Полотна Олега Філя пронизані одухотвореністю поета і, водночас, іронічним відстороненням філософа-стоїка. Вітальність живопису художника підштовхує глядача до несуєтного споглядання образів, що взаємопроникають-взаємотрансформуються, репрезентуючи певні стани, а не індивідуальну конкретику.
На відміну від поліфонічності, багатозначності й навіть велеслівної розкоші нинішнього доробку Андрія Цоя, його алюзійної бароковості, твори мистця 1990-х років, які презентує галерея «АВС-арт», кардинально різняться за манерою живописного висловлювання: це лаконічність, чіткість, стриманий колорит й експресивний мазок.
Валерій Шкарупа, як досвідчений реставратор, досліджує й реконструює історико-культурологічні пласти. Мандруючи просторами «Внутрішньої Монголії», занурюючи пальці у води «Праріки», він укладає з мистецьких візій-палімпсестів власну «Александрійську бібліотеку».
Картини Олега Ясенєва написані просто, але не спрощено. З легкості, світла й майже монохромності постають стихії, котрі конструктивні й життєдайні у своєму чині. Його полотна привабно світяться прозорим світлом або м'яко клубочаться барвистими туманами там, куди веде простір, у кути і глибини зображення.
Твори експонуються з 23 грудня 2011 по 14 січня 2012, з 11:00 до 19:00, окрім неділі та понеділка. Вхід – вільний.
|
| | |
«МЕЛАНХОЛІЯ» 04 листопада 2025
Персональна виставка знаної київської мисткині Ольги Кравченко представляє її графічний доробок 2000-2025 років. Вперше поціновувачі живопису авторки зможуть побачити пастельні твори, що ніколи не представлялися широкому загалу. Також на виставці презентується каталог «Ольга Кравченко. Меланхолія: пастелі» (К.: ArtHuss, 2025. – 64 с.) зі вступною статтею кандидата мистецтвознавства Олега Сидора-Гібелинди. Інформаційним спонсором цього видання є галерея «АВС-арт». |
Зелена Світлана Леонідівна
 (нар. 17.11.1957 р.) м. Артемівськ Донецької області Закінчила Харківський художньо-промисловий інститут (1981). Педагоги з фаху – О. Хмельницький, І. Косарєв.
|
|