«СТРИБОК У МАЙБУТНЄ»
01 жовтня 2024
Минуле, сьогодення та майбутнє існують одночасно. Технології накопичуються, розмови художників ідуть по колу – й так вічно. Мистці, як на графічних планшетах, так і за допомогою вугля, розповідають про свої внутрішні світи, про свої діалоги з Богом, про свої мрії та переживання.
Минуле надихає нас жити й творити тут і тепер. Сьогодення дозволяє зазирнути зараз і у вчорашній день, і в майбутнє. Ритми історичних подій підштовхують художників продукувати нові ідеї, нові теми, спираючись на досвід учорашнього. Але час від часу десь із глибин пам’яті виринають щемкі спогади. Весь цей творчий вихор зі спогадів та мрій, приправлений метамодерном, і є наше довкілля.
Сім фотографів – Микола Миронов, Володимир Харченко, Світлана Кошева, Денис Копилов, Олександр Серажим, Андрій Фурсенко та Андрій Котлярчук – поділяться з глядачами своїми роздумами та рефлексіями на життя яким воно є.
Відкриття виставки – 1 жовтня 2024 о 18 годині.
Наша адреса: м. Київ, вул. Глибочицька, 32-В, 3-й поверх.
Виставка працює 1 – 12 жовтня 2024 з 12:00 до 18:00 щодня, крім неділі та понеділка.
Вхід вільний.
Контактний телефон: +380 (44) 359 11 33
E-mail: gallery.avsart@gmail.com
Сайт: www.avsart.com.ua
Сторінка у Фейсбуці: @avsart.gallery
|
| | |
«ПАМ’ЯТНІ»22 жовтня 2024
На відзначення 15-річчя від дня відкриття галереї (03.11.2009) ми згадуємо й експонуємо твори тих художників, які вже перейшли межу вічності, але з якими тривало й плідно співпрацювала «АВС-арт». Вони втілювали у своєму творчому доробку глибоко вартісні знаки й сенси українського мистецтва. В експозиції – Олег Мінько, Микола Грох, Михайло й Андрій Надєждіни, Людмила Задорожна, Дмитро Стецько, Сергій Гнойовий, Микола Мазур, Сергій Рєпка, Марина Рибачук, Василь Кікіньов, Левко Воєдило. |
Мінько Олег Терентійович
(Нар. 3.08.1938, м. Макіївка на Донеччині) – український живописець. Навчався (1959-1965) у Львівському державному ін-ті ужиткового та декоративного мистецтва (з 2004 – Львівська національна академія мистецтв) у Р.Сельського, К.Звіринського, Д.Довбошинського;
|
|