«СРІБНЕ СЯЙВО ЗИМИ»
14 січня 2020
Хоча природа поки що і обділила нас справжніми снігами, на виставці «Срібне сяйво зими» можна насолодитися ними вповні.
Галерея «АВС-арт» традиційно презентує тематичну зимову добірку, представлену роботами класиків і сучасників українського мистецтва. В експозиції – Василь Сад, Юрій Герц, Іван Марчук, Борис Буряк, Федір Коновалюк, Михайло Демцю, Василь Бурч, Віктор Зарецький, Володимир Микита, Антон Кашшай, Сергій Григор’єв, Михайло Попов, Микола Глущенко, Олексій Поляков, Микола Мазур, Альбін Гавдзинський та багато інших майстрів образотворення.
Отож – зима мистецька... За вікном – меланхолійно-засніжені дні. Бавлячись, морозяний холод малює візерункові листівки на склі. І світло осель у цю пору стає по-особливому теплим і затишним. Художник прагне відтворити невловиму холодну красу довкілля й теплий святочний настрій душі. Перед його очима – глибокий, насправді різноманітний білий колір, що підкорює й огортає все навколо.
Наша адреса: м. Київ, вул. Глибочицька, 32-В, 3-й поверх.
Виставка працює 14 – 30 січня 2020 з 12:00 до 19:00 щодня, крім неділі та понеділка.
Вхід вільний.
Контактний телефон: +380 (44) 359 11 33.
E-mail: gallery.avsart@gmail.com
Сайт: www.avsart.com.ua
Сторінка у Фейсбуці: @avsart.gallery
|
| | |
ПРИСУТНІСТЬ 09 вересня 2025
Сучасний львівський художник Роман Дуб уперше презентує свої роботи в столиці України – в галереї «АВС-арт». Ця виставка – особлива подія для автора, адже вона відкриває новий етап його творчого шляху та пропонує київському глядачеві побачити понад сорок полотен, у яких відчутно його пошуки, сумніви, відкриття й упевнені кроки вперед. У центрі експозиції – серія «Музи», де жіночі образи постають провідниками натхнення, тихої сили та внутрішньої гармонії. |
Філь Олег
 Народився 1962 року. 1988-го закінчив Київський державний художній інститут (Національна академія образотворчого мистецтва та архітектури).
У 1991-1995 рр. працював художником кіно на Національній кіностудії ім. О.Довженка. Член Всеукраїнського об’єднання художників «БЖ-арт».
|
|