Квіткові мотиви у творчості українських художників. Малярство
5 - 29 червня 2013
Галерея «АВС-арт» пропонує зустріти літню пору серед квітів, зібраних відомими українськими живописцями, й перепочити в наших експозиційних залах, де представлені роботи, на які надихнула Флора.
Навряд чи слова будуть вичерпно доречними, щоб розкрити всю звичайну дивовижність квітки – творіння природи, досконале у своїй нефункціональній красі й щоденно, явно чи непомітно, присутнє в нашому житті. Квіти – як поезія, де кожен може знайти співзвучний настрою мотив. Тож ми беремо з собою у квіткове товариство вірші Раїси Лиші, котрі вишукано доповнюють дивовижну звичайність краси.
«Княжать червоні маки» на реалістичних полотнах Ернеста Контратовича. «Пробіліли ромашки» серед польових квітів Дмитра Сироватки. «Соняшники кружляють простір» мозаїчного світу модерну Володимира Лемзякова. В академічних постановках Валентини Цвєткової пелюстки квітів «пахнуть морем / у довгасті очі акації / гарбою / в’їжджає вечір». «Квіти обабіч шляху / ховаються у бурі / космічних неіснувань» в експресіоністичних полотнах Ігоря Мельничука…
квітка зійшла
прибула
об’явилась урочо
виринула із невіді
мов зірка чи сонце
і вмент звеселила
умиротворила усесвіт
прогнала людську
неволю зажуру
|
| | |
«МЕЛАНХОЛІЯ» 04 листопада 2025
Персональна виставка знаної київської мисткині Ольги Кравченко представляє її графічний доробок 2000-2025 років. Вперше поціновувачі живопису авторки зможуть побачити пастельні твори, що ніколи не представлялися широкому загалу. Також на виставці презентується каталог «Ольга Кравченко. Меланхолія: пастелі» (К.: ArtHuss, 2025. – 64 с.) зі вступною статтею кандидата мистецтвознавства Олега Сидора-Гібелинди. Інформаційним спонсором цього видання є галерея «АВС-арт». |
Медвідь Любомир Мирославович
 Народився 10 липня 1941 р. с.Варяж Сокальського району на Львівщині. 1965 р. закінчив Львівський інститут прикладного і декоративного мистецтва за спеціальністю «художня кераміка» (педагоги: Р.Сельський, К.Звіринський, В.Манастирський, Д.Довбошинський).
|
|