«Десь – між цнотою та еротикою»06 вересня 2011
Осягаючи сенс світу, Василь Копайгоренко, як і людина міфічної доби, сплітає нескінченний ланцюг взаємозв’язку предметів, явищ, істот і подій – реальних і фантастичних.
Олег Філь. Малярство16 серпня 2011
Живопис Олега Філя – це чиста неприборкана стихія води, глибокої й непередбачуваної. Вона – як первинна складова світобудови, як життєдайна сила, як символ жіночого начала. У роботах мистця вода прориває дамби й водночас тихо колише на своєму плесі чи ледь відчутно коливається в повітрі першими кроками туману.
Відкриття виставки Петра Пуги07 червня 2011
Увібравши в себе напрацьовану попередниками художню традицію, Петрові Пузі вдалося віднайти свою стилістику. На відміну від представників старшого покоління закарпатської школи живопису (Ш.Петкі, П.Балла), в яких простежується зосередженість на величі гір, у Петра відчувається захоплення мікрокосмом гуцульського обійстя. Валерій Шкарупа17 травня 2011
Мандруючи просторами Внутрішньої Монголії, занурюючи пальці у води Праріки, відомий київський художник Валерій Шкарупа укладає з мистецьких візій-палімпсестів власну Александрійську бібліотеку.
Презентація альманаху Хайкумена-429 квітня 2011
В галереї «АВС-арт» відбудеться презентація альманаху «Хайкумена-4».
Презентація альбому та виставки Петра Бевзи19 квітня 2011
На полотні, у просторі довкілля, в інсталяції Петро Бевза працює так, ніби з'ясовує для себе важливе питання – як адаптувати цей світ, наданий кожному від народження як даність, як закон, яким чином прийняти його, зробити «своїм» за внутрішніми настановами. «Мистецький пантеїзм» Василя Кікіньова22 березня 2011
Василь Кікіньов як справжній художник – мандрівний філософ. Мандруючи, намагається зрозуміти, хто він і де його коріння, яке він дерево у Божому саду. |
| | |
Буряк Борис Іванович
(Нар. 25.10.1953, с. Подвірне Чернівецької обл.) – український живописець. Народний художник України (2016).Закінчив (1974) Коледж мистецтв ім. І.Труша; Львівську академію мистецтв (1979). Член СХУ (1987, Львівська організація).
|
|