«НА ЯРИННИХ ТЕРЕНАХ» 28 квітня 2015
Що напише мистець яр’ю? Пленерний або етюдний пейзаж, що вже стали традиційними, жанрову сцену, тематичний натюрморт, декоративну чи абстрактну композицію, символічний, алегоричний твір, – можливостей для образних проявів безліч. Так само багато й робіт, які гідно представляють нову тематичну добірку галереї «АВС-арт». Це живопис і графіка музейного значення класиків українського мистецтва, знакові візії майстрів, без котрих не уявляється повноцінний поступ сучасного художнього мислення, новаторські пошуки молодих авторів. 
Із технічних причин галерея «АВС-арт» найближчим часом зачинена для відвідування. Щодо подальшого графіка роботи – слідкуйте за новинами на нашому сайті та у Фейсбуці.
Сподіваємося, до скорої зустрічі в новому мистецькому сезоні. «КАМІНЬ НАРІЖНИЙ» 04 грудня 2014
Матеріалізуючи власну філософську концепцію, Петро Антип у творчості, представленій у залах галереї «АВС-арт» його персональною виставкою «Камінь наріжний», поетизує природні явища й прості речі з повсякдення, приводить хаос навколишнього світу до досконалої завершеності космосу. Камінь – в основі імені художника, камінь – як первинний матеріал у скульптурі, камінь – як образ у живописі: символ непорушності світобудови, тверді земної й космосу в усій його повноті. «ВІДЛУННЯ СВІТЛОЇ ДУШІ» 11 листопада 2014
Відомий український графік, народний художник України, багаторічний керівник художньої студії Національної спілки художників України Микола Грох – митець, до якого з рідкісним пієтетом ставляться колеги-художники, котрий користується незмінною популярністю в глядачів. «ВЕЧІР-РАНОК» 21 жовтня 2014
Проект молодих полтавських художників Олексія Іванюка та Наталії Корф-Іванюк вкотре засвідчує тяглість родинної традиції, а в перспективі, можливо, народження мистецької династії.
Вона – Вечір. Він – Ранок. «СНОВИДІННЯ. ВИБРАНЕ» 30 вересня 2014
Художник Андрій Гуренко не вдається до жодних логічних пояснень, чітких визначень, не будучи, відповідно, адептом котроїсь із теорій чи квазітеорій сновидінь. За посередництва кольору, форми, фактури й орнаменту він створює мистецькі візії, представлені в проекті «Сновидіння. Вибране»: зведене до граничної густини орнаментальне плетиво; хащі, що пульсують невідомим життям під патиною місячного світла; дивні квіти й зооморфні істоти; люди, час яких застиг чи то в містерійному дійстві, чи в ритуалізованому не-діянні. «ТЕРЦИНИ»
Терцина (італ. terzina, від terza rima: третя рима) – віршована форма з трьох рядків, у якій середній рядок римується з першим і третім наступної строфи (aba bcb cdc і т.д.). Таким чином витворюється римована сув’язь довільного обсягу. Тому терциною називають як окремий невеликий ліричний твір, так і фрагмент поеми.
Під назвою «Терцини» галерея «АВС-арт» відкриває родинну виставку Степана Ярового, Наталії Ярової та Віктора Романщака. Роботи трьох талановитих художників, взаємодоповнюючи, перехресно, хвилеподібно, рефренно «римуючись» між собою, формують цілісну мистецьку візію, що так співзвучна з поетичною канвою терцин.
|
| | |
Флінта Зеновій Петрович
 Зеновій Флінта народився 1 вересня 1935 р. на Тернопільщині, (помер 2 квітня 1988,м.Львів). 1959 р. закінчив відділ декоративного розпису Львівського училища прикладного мистецтва ім. І.Труша. У 1959-1965 рр. навчався на відділі художньої кераміки у Львівському державному інституті прикладного і декоративного мистецтва.
|
|