Групова виставка «РІЗДВО ЗОРІЄ». Малярство, графіка 27 грудня 2016 - 3 лютого 2017
Зима. За вікном – меланхолійно-засніжені дні. Бавлячись, морозяний холод малює візерункові листівки на склі. І світло осель у цю пору стає по-особливому теплим і затишним. Мистець прагне відтворити невловиму холодну красу довкілля й теплий святочний настрій душі. Перед його очима – глибокий, насправді різноманітний білий колір, що підкорює й огортає все навколо... Анатолій Фурлет. Малярство, графіка 6 - 24 грудня 2016
…Сьогодні у творчості активно звертаються до архетипів, символіки язичництва чи трипільської культури. Та назагал художники доволі часто експлуатують цей спадок у своїх роботах. Тоді образ заникає, архетип міліє. Він тліє, не запалюючись, і стає нецікавим. Але мене подивувало, що у творах Анатолія Фурлета архетип оживає, очищується, набуває глибинних животворящих сенсів. І, стаючи вже предметним світом, він, з одного боку, втілює естетику пантеїзму, а з іншого – трансформуючись, виображує на полотнах міфологічний образ буття, адекватний нашому сьогоденню. Андрій Гуренко. Малярство, графіка 15 листопада - 3 грудня 2016
Спілкуючись чи пишучи, ми використовуємо порівняння, що вочевидь походять із царини геометрії: любовний трикутник, коло друзів, овал обличчя, перехрестя уваги тощо… Характеризуючи емоційне відношення, констатуємо далекість чи близькість, про думки часто говоримо, що вони йдуть паралельно. Раціональне та чуттєве, змішуючись, створюють яскраве мовне поле, де можливості творчого синтезу – необмежені. Здатність вільно поєднувати мені видається привабливішою, ніж тяжіння до будь-якої конвенційної чистоти. За відомим висловом, гармонію перевіряють алгеброю, – то чому б не застосувати геометрію до романтики? Петро Ряска. Малярство 25 жовтня - 12 листопада 2016
«Там, де ростуть гриби» – живописна серія, де Петро Ряска зосереджується на пленерній практиці, втілюючи водночас рефлексії своїх перформативних практик із вибудованою системою символів та колірних сполучень, близьких колективному підсвідомому. Водночас бачимо індивідуальний досвід: «Полотна створено на пленерах у різних гірських куточках Закарпаття: Яківське, Стужиця, Пилипець, Буківцьово та Білки, – місцях, де простір гір – поза часом, як нерозгадана загадка, оповита верховинським туманом. У проекті продовжуються малярські традиції жанру пейзажу, актуального для закарпатської школи живопису. Це мій власний шлях, де я по-новому відкриваю пленерну практику», – говорить мистець. Володимир Харакоз. Малярство 4 - 22 жовтня 2016
У художньому світі Володимира Харакоза відчутна жага синкретичного сприйняття світу – цілісності, в якій стала система координат поступається місцем метафізично актуалізованому простору. Без небокраю й визначеного часу він перетворюється на задзеркалля, де буття набуває особливої вартості, а звичайні предмети стають сакралізованими об’єктами пізнання. Все рівноцінне, рівнозначуще й однаково загадкове. Недарма в багатьох натюрмортах і навіть архітектурних пейзажах присутній мотив із пляшками. Відкорковані, зі зверненими до глядача горлечками, вони наче готові поділитися своїм священним знанням… Віктор Романщак. Малярство, графіка, гобелен 13 вересня - 1 жовтня 2016
Віктор Романщак в українській культурі назагал мистець знаний і вельми небуденний. Зокрема – в царині станкового живопису й графіки та монументального мистецтва (гобелен). Його роботи – в музеях України, художніх музеях Києва, Запоріжжя, Сум; у приватних колекціях національних колекціонерів та знавців мистецтва Німеччини, Великобританії, Голландії, Швеції, Канади, США, Японії. Особлива царина творчих і духовних інтересів художника – вивчення історії України та її культурних цінностей. Групова виставка «ЖОВТИЙ / БЛАКИТНИЙ». Малярство 23 серпня - 10 вересня 2016
Галерея «АВС-арт» розпочинає новий виставковий сезон у День Державного прапора України груповою тематичною виставкою «Жовтий / Блакитний». Різні за часом написання, стилістикою й мистецькими напрямами твори об’єднує ідея кольору (жовтого / блакитного) як феномену, що може набувати онтологічної функції, виступати в ролі тла чи освітлення, здатного створювати характер-настрій сприйняття і, зрештою, виражати ірреальний ансамбль у живописі. |
| | |
«МЕЛАНХОЛІЯ» 04 листопада 2025
Персональна виставка знаної київської мисткині Ольги Кравченко представляє її графічний доробок 2000-2025 років. Вперше поціновувачі живопису авторки зможуть побачити пастельні твори, що ніколи не представлялися широкому загалу. Також на виставці презентується каталог «Ольга Кравченко. Меланхолія: пастелі» (К.: ArtHuss, 2025. – 64 с.) зі вступною статтею кандидата мистецтвознавства Олега Сидора-Гібелинди. Інформаційним спонсором цього видання є галерея «АВС-арт». |
Ярова Наталія Степанівна
 Наталія Ярова народилася 1947 р. в м. Ялта. Закінчила факультет прикладного мистецтва Московської текстильної академії (1968-1973). Викладачі – Е.Зернова, Г.Манізер, О.Дубінчик. Член НСХУ (1982). Працює в галузі живопису та графіки. Роботи знаходяться у приватних колекціях України, Франції, Польщі, Сербії, Хорватії. Живе і працює в Києві.
|
|